make it work


Redan onsdag!!

Idag har jag varit ledig, jag sov alldeles för länge som vanligt. Önskar att jag var morgonpigg och kom upp så att man inte slösar bort hela dagen på att ligga i sängen. När jag väl vaknat till liv så tog jag en promenad runt stångån, så härligt med lite sol!! Känns som om det var evigheter sen den va framme.

När jag kom hem blev det dags för frukost och jag satt och peppade mig själv för att ringa till banken i Åtvidaberg och fråga lite grejer angående mina fonder, eftersom jag ska betala halva bilen. Jag hatar att ringa och prata med folk jag inte känner om saker jag inte förstår men det gick skitbra och hon som jag pratade med är typ rådgivare till mina föräldrar och visste vem jag var. Gött.. Så snart är jag ägare till en halv bil..;)

Mamma kom förbi och plockade lite i lägenheten medans jag fixade iordning mig sen åkte vi till nya blomsteraffären vid Ekholmen och så blev det självklart en sväng förbi Återvinningen.. Dagens inköp blev en skitsnygg lampa (saknar dock skärm, måste fixa en ny) och en lite glasskål.

Nähäp dags att slänga ihop lite kvällsmat..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0