klant

Yes måndag igen! Jag ser faktiskt fram emot en ny vecka. Hur fan kommer det sig?! Kan det vara att jag slapp bakisångesten igår eftersom jag spenderade lördagskvällen i horisontellt läge i soffan.. Kanske? Eller så är det att jag vet att eftersom jag jobbade den här helgen så väntar en jobbfri helg denna vecka, plus att vi får lön på fredag och det är ju alltid något att se fram emot.

Här kommer lite bilder från fredagskvällen. Per och Annelie bjöd på tacos och vin och lite annats smått och gott! Lite för mycket smått och gott eftersom man vaknade upp med en skaplig huvudvärk på lördagsmorgonen. Jag hade ett litet utbrott på mig själv där på morgonen när jag i nytvättat vit tröja kladdar foundation på ena armen, rengör detta och precis innan jag ska gå så bestämmer jag mig för att jag är törstig och sugen på julmusten som står i kylskåpet. Häller upp i ett glas innan jag häller skiten på min tröja!! AHHH!!!! Med tårarna rullande nerför kinderna slänger jag tröjan in i väggen och skriker de fulaste ord jag kan, allt är tröjans fel! Örjan försöker lugna mig medan jag står i garderoben och tjuter och försöker komma på nått annat att ha på mig men i just den stunden så har jag inga snygga kläder alls. Örjan lyckas få bort fläcken och dagen är räddad... nästan.. Lyckades spilla på mig en gång till på jobbet men då orkade jag inte bry mig mer! Villken jävla skitmorgon, jävla skittröja, klantiga jävla skit Elin!! 


En massa smått och gott!


Anneli, Per och Robban


Sofie och Örjan


Kommentarer
Postat av: Malin

Låter inte som att du eller tröjan hade en sån bra dag... Stackare!! Tur att du har en sådan handlingskraftig man som kan hjälpa dig ;)



Låter som om du hade en ganska mysig helg ändå!!



Är du ledig helgen v 48? Alltså 3-4 december...

Vi kommer vara hemhemma då, tänkte om du kanske hade lust att ses? :)



PUSS

2011-11-22 @ 20:27:46
URL: http://mmorran.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja det är verkligen tur att han va där.. =)



Jag jobbar den helgen för det är ju nästa helg va? Som vanligt när ni ska komma å hälsa på.. Men vi kan nog hitta nån timma nånstans?



Puss

2011-11-23 @ 14:34:51
Postat av: Malin

Klart vi måste hitta en liten stund att ses :)

2011-11-25 @ 10:02:18
URL: http://mmorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0