Jahopp..?

Jaha, fredagskvällen är här.. Jag är så fruktansvärt sugen på att gå ut och dricka vin/öl och klä upp mig lite slänga på mig ett par snygga HÖGA skor och bara känna mig snygg. Men det verkar vara lättare sagt än gjort =( Ingen är på... WTF!!! Jag får väl gå och våldgästa Örjan och grabbarna på Allstar och kolla på hockeyn, ja så får det bli! 

Just nu sitter jag i soffan med ett glas vin och kollar på Adam live och har precis tvättat håret med head & shoulders, har åkt på en släng av mjäll (to much information?) och det kliar något fruktansvärt i hårbotten. Här ska kureras!! Bort med skiten!!! Bort!!

Ps. Ibland tycker inte jag om att ha körkort!

Trevlig fredagskväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0