dålig kväll, dålig morgon, dålig dag

Idag är jag på dåligt humör, sur, trött på mig själv, you name it! Allt är dåligt idag!

Morgonen blev skitstressig, jag hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig. Stod och bytte kläder i en halvtimma villket resulterade i att jag till slut bara fick slänga på mig nått och nu känner jag mig verkligen bara ful och framförallt svettig eftersom jag fick springa upp till Newhouse där jag jobbar hela dagen idag och imorgon. När jag kom fram märker jag att det har läckt ur min sallad till dagens lunch (tacos) så hela jag plus min väska luktar lök.. Yes!

Gårdagskvällen kom med dåliga nyheter angående Sri Lanka-resan som helt plötsligt blev jobbigare, krångligare och dyrare än beräknat. Vi får se hur det blir med den....=(

Nu står jag och undrar vad mer för skit som kan hända idag!





Kommentarer
Postat av: Malin

Usch vilken skitdag!! Hoppas resten av veckan bli bättre! När man har sådana där dagar vill man bara krypa ner Inder täcket och gömma sig... köp en chokladbiskvi så kanske du mår lite bättre När;-)



puss

2011-11-16 @ 07:49:25
URL: http://mmorran.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja någon sötsak får det nog defenetivt bli=)



Puss puss

2011-11-16 @ 11:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0