Helkväll!


Oj oj oj villken kväll det blev igår! Egentligen va det väl meningen att alla från jobbet skulle hänga på men som vanligt så slutar det med bara mig, Susanna, Michaela och Maria, villket visserligen inte är en dålig sak. Först hamnade vi på Storan där vi åt.. och drack men efter nån timma blev det alldeles för kallt och ännu värre långt till toaletten. Vi gick till Riva istället, där lärde Susanna oss att fejkskratta, hon gjorde oxå en lite tävling där hon hade tagit bild på olika kropsdelar och jag och Maria skulle gissa villken.. Maria vann =( Hon låtsades oxå att vara utvecklingsstörd, den där Susanna asså!! ha ha ha!

Maria va tvungen att gå hem runt 23 och Michaela en lite stund efter. Då drog jag och Susanna till Platå ,som inte tar kort i kassan, så vi fick gå ut igen och ta ut pengar. Då märkte vi att det va ett jävla drag nere på Platens så vi sprang ner där en sväng, det visar sig att Looptroop spelar. Fan va sjysst! Jag har inte direkt lyssnar på dom alls men dom va riktigt bra live. Efter spelningen drog vi tillbaka till Platå och dansade till dom stängde. En riktigt höjdarkväll med andra ord!

Lite trött idag dock, får se om ni fattat nått av det jag skrivit... Ehh ?


Mycket skratt blev det..


Kollar in Susannas tuttar ;)


Ha ha! Susanna lär ut fejkskrattet.. Har träningsvärk efter allt asgarv!





Looptroop..



Hemska bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0