There´s a fire starting in my heart

Jag har varit ledig i helgen och den har varit skön men alldeles för lugn! I fredags efter jobbet somnade jag kl 21 då är man trött!! Vaknade däreomt upp utvilad på lördagen och Örjan och jag tog en sväng på stan innan vi åkte ut till mamma och pappa för att fira Eriks födelsedag, som förövrigt är idag, grattis brorsan! Det bjöds på grillat och mammas berömda potatissallad.. mums! Resten av kvällen spenderades motvilligt i soffan framför fruktansvärd dålig tv som gjorde mig på ännu sämre humör, Örjan somnade och när jag väl bestämde att gå och lägga mig så höll grannarna mig vaken till 3 med en massa dålig musik! Suck!

På söndagen bestämde vi oss för att ta åka på en liten utflykt, den bar till Falerums klädhus.. Som i min mening blev en stor besvikelse, Örjan hittade en massa grejer men till tjejer va ju sortimentet sådär om man inte är över 65 år eller bara har en allmänt dålig klädsmak... sorry, men sant! Vi skulle ävem ta en sväng förbi möbel-huset men det va stängt och jag hade ändå vägrat att gå in där eftersom det såg ut som ett gammalt spökhus..
Det bästa med utflyckten var den vackra naturen och vad vi ångrade att vi inte tog med oss en picknick-korg ..=(

Nu är det måndag igen och jag är egentligen ledig, men hoppar in och jobbar hos Yvonne hela dagen. Tyckte hon va värd lite extra ledighet.. Perfekt att det blev fint väder idag oxå när jag jobbar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0