Onsdag



Det blev inget Grebo idag.. För dåligt väder tyckte jag, så jag hoppar in och jobbar lite på Newhouse istället. Behöver lite extrapengar efter att ha fått min usla Nilson-lön.. Som tur va så hade jag inte några andra räkningar denna månad förutom hyra och mobilen och den behövde jag tydligen inte betala allt för denna månad.. Tror jag ska betala 299 i månaden men det blev bara 230 typ. Betyder detta att jag ringer alldeles för lite? Mycket möjligt! Trevligt iallafall att slippa betala så mycket, nu är ju visserligen 299 i månaden kanske inte så mycket kanske men ändå...

Tänkte nog ta en sväng på stan sen och köpa nya träningskläder, kan behövas.. Jag har alldeles för lite. Om man tränar ett par dagar i veckan (och bli genomsvett varje gång) och bara kan tvätta typ var tredje vecka så kan det ju va skönt att ha lite att växla mellan. Så att man kan hoppa runt och lukta ny svett istället för ny svett blandat med gammal svett.. ha ha ha! Eller hur?!




Jag kände att jag ville va väldigt Newhouse-ig idag så det blev en ljusblå Newhouse-skjorta (såklart) som jag inte använt allt för ofta. Sen knöt jag em rosett i halsen, bandet är egentligen ett knytskärp till en jumpsuit men man tager vad man haver..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0