Grebo

Jag hade en ledig dag igår, snacka oom att man för en gångs skull hade tur med vädret! Jag åkte ut till Grebo (körde bil själv för andra gången) först ut till mamma och pappa och slängde mig i en solstol. Mamma kom hem runt 12 och då lagade hon mat till mig, fan vad bra att bli lite bortskämd ibland. Det blev makaroner och pilsnerkorv, väligt avancerat men gud så gott.. Efter lunchen tog jag bilen ner till affären som jag krånglade med parkeringen (jag är sämst på att parkera) , Fredrik hade lovat mig Samarin och Onaka för min onda mage, men honom såg jag inte till och det fick bli en glass istället. Sedan gick jag upp till Phalén där jag njöt av solen hela eftermiddagen..




Fick även höra nytt material av Tre o comp



Jenny och jag rökte alldeles för mycket och pratade om meningen med livet.






Sen blev det en promenad ner till sjön, Jenny ville bada...



.. och jag kunde ju inte va sämre så det blev årets första dopp!



Kallt men ändå inte så farligt!


Jag ville verkligen inte åka hem men ska man få en någorlunda ok kropp nu så gäller det ju att röra lite på sig, så jag och Marie gick till gymmet och körde bodyattack och svettades nog ut en 10 liter... Skönt!! =)

Snacka om en perfekt dag det ända som egentligen fattades det va några öl, men det får bli nån annan gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0