Trött vecka

Början av den här veckan tar nog priset.. Jag har somnat tidigt i soffan tre dagar i rad, nä det blir till och med fyra med söndagen. Annars så brukar ju jag vara de pigga av Örjan och mig. Han brukar somna runt 22 i soffan medans jag sitter uppe alldeles för sent. Men som sagt inte denna vecka, det är så tråkigt att vara trött.. Har lust att gå och lägga mig just i detta nu men det kan vara lite knepigt eftersom jag jobbar.

Jag är lite sugen på en aw ikväll efter jobbet men vet inte riktigt om någon är på, får ringa runt lite. Några öl lär väl oxå resultera i att jag somnar tidigt men det beror väl visserligen när man går hem. =) Örjan ska golfa ikväll och jag har ingen lust att sitta hemma själv och det gäller ju att passa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0