När katten är borta...

Min stackars kropp mår inte bra efter den här helgen som blev betydligt hårdare än tänkt.. Alkoholförgiftad! I fredags stressade jag och Susanna till Lórient för att kolla på Event Horizon (brorsan) spela. Dom va verkligen skit grymma tror det va bästa spelningen jag varit på. Där träffade vi oxå Stefan och Jonas dom tillsammans med Stefans tjej, Erik, Sofia, Dennis och David hängde med hem till mig för efter/förfest.. Meningen va väl egentligen att jag och Susanna skulle gå ut men vi kom inte riktigt så långt. Det dracks en massa vin, dansades, Erik fick en balettlektion av mig..( Jag är ju så jävla vig! Ha ha ha ;) och jag rökte gamla fimpar pga cigarettbrist!


Event Horizon


Snygg-Erik


Svetlana och jag..


Susanna och Jonas visar upp sin matchning av klänning och byxor.. syns jävligt dåligt dock!

JAg tvingar på Erik strumpbyxor inför balettdansen



På lördag sov jag och Susanna minst sagt ut.. Vi åt en riktigt finfrukost och sen stod vi nån timma och bara glodde på folk sen blev det också en kort sväng på stan innan Susanna åkte hem. Jag gick hem och tog ett vil och peppade inför kvällen som jag trodde skulle tillbringas med alla brudar.. Men där trodde jag ju helt fel alla va på sina egna hörn och verkade inte tycka att det va speciellt viktigt att höra av sig till mig.. Till slut ringde jag Susse och hon va tydligen i Grebo så jag åkte dit och hängde med hennes föräldrar och bror innan vi gick ner till Dentusgrottan.. 6.08 spelade och efter det är kvällen lite som i en dimma. Jag och Susse drack alldeles för många dentusbreaths villket ledde till att jag två gånger under de kommande timmarna ja jag kommer inte på något fint ord.. men jag spydde, och har fortfarande lite problem med att äta. Illa, men det blev en riktigt trevlig kväll och det var nog bara bra att jag drog ifrån stan.. 


VIP-baren hos Öbergs



6.08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0