Lördag

Lördag och det skulle bli lugnt.. nja inte riktigt! Efter jobbet gick jag Sara, Susse och Clara ner till ån och satt där några timmar och njöt av solen och några kalla. När blåsan skrek på att få tömmas sprang vi hem, varför finns det inga toaletter vid stångån? Eller gör det det? Det blev race hem där första priset naturligtvis va att få kissa först, villket härligt pris. Vi satt några till timmar på balkongen, Örjan joina och Buffy kom förbi en sväng. Vi drog till Harrys och satt på Rivas uteservering ett tag, jag i ovanligt nyktert tillstånd. Hade så jävla ont i magen så att jag inte kunde dricka, villket ju i mitt fall är bra. Efter det blev det lite dans, lite häng och lite mingel. Det kom fram 2 helt okända personer och gav mig komplimanger för hur jag såg ut. En tjej tyckte min Lasse Berghagen-kavaj va snygg och en kille tyckte jag va fin i håret... Ok?? Ha ha! Jävligt trevligt, bra med lite ego-boost!



Sara, Susse och Clara.. Jag vill försvara jackor och halsdukar med att det faktiskt blåste och blev jättekallt senare på kvällen.. Sara har ju tre tröjor och en halsduk på bilden men hon är ju lite speciell, alltid frusen.. ha ha!


Snygga Clara




Jag fixade håret på Susse och Sara, snacka om två riktigt heta brudar..





Jag hatar egentligen sånna här bilder men efter att Örjan försökt 20 gånger att ta kort på mig utan att det blev bra så tog jag saken i egna händer.. Det blev väl innte hundra men bättre..


Örjan matchar med uteserveringen, filt och dricka (min)


Frukost!
Ja vi hade tvättid kl 7 på söndagmorgonen, men eftersom jag inte druckit så mycket så va det ganska ok att tvätta. Det va segt att vakna men efter det va det lugnt.. Örjan låg däckad och jag lät honom sova istället för att tvinga upp honom. Han fick sova ut. Efter tvätten var det dags för jobb, tjoho.. Härligt söndag, inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0