Lördag


Nu gick helgens sådär fort igen.. Jag jobbade i lördags som vanligt börjar det kännas som nu, tredje lördagen i rad men tack och lov så var jag ledig på söndagen. 

Efter jobbet solade jag en snabbis på balkongen medans Örjan vilade upp sig efter sin sämsta golfrunda någonsin.. Stackarn! Sen drog vi upp till torget, drack öl, kollade på de som dansade bal och njöt i solen. Vi gick runt på lite olika ställen innan vi gick hem.. Vid kl 21, ha ha ha! Illa! Jag ville stanna kvar längre men Örjan tyckte vi skulle gå hem eftersom vi skulle till hans kusiners sommarstuga på söndagen. =(

Susse och Clara (som skulle ut) drog in till stan typ när vi gick hem.. Jag hade ju velat följa med!! =( 





Dålig bild på de som dansat bal..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0