inte så intressant

Vad ska man egentligen skriva om dom här dagarna då man gör en massa saker men egentligen ingenting händer? Den här bloggen heter ju faktiskt "mitt inte så intressanta liv" så ni får väl helt enkelt stå ut att höra om just det, inte intressanta saker..

Vad händer idag då? Jo när jag väl luckas ta mig ur soffan så tänkte jag plocka upp hela min garberob som ligger utspridd i sovrummet. Sen vid halv tolv ska jag dra till gymmet och köra en timma bodypump.. By the way så vägde jag mig imorse.. 68.8.. Yes! Skönt att det går åt rätt håll!! =) Mamma skulle tydligen in till stan så efter gymmet ska jag träffa henne och förhoppningsvis hinna med en lunch innan jag börjar jobbet klockan 14..

Imorn är jag förhoppningsvis ledigoch håller tummarna för att det ska bli fint väder så att man kan få njuta av solen. Om så är fallet så funderar jag på att åka till Grebo.. Annars får jag väl gå på stan och göra av med den efterlängtade lönen helt enkelt!

Nä nu väntar klädhögen på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0