Fredag

Villken fredag det har varit... Jobbat 9 timmar och nu är jag helt död.. å hungrig! Men jag orkar inte laga nått å orkar inte gå å köpa nått, tog ett glas vin istället vi får hoppas att det löser hungerproblemet ett tag.. Örjan är på personalfest ikväll och detta leder till att jag totalförslappas. Har visserligen hunnit lösa morgondagens klädproblem inför Jonas 25års-fest, allt ä kirrat å klart, typ.. Det är sällan man har bestämt sig dagen innan vad man ska ha på sig men ibland ska man väl ha tur. Ser verkligen fram emot imorn, nått kul ska man väl ha? Eller?

Denna kväll däremot kunde ju gärna bli lite skojigare, det är jag, datorn, tvn och ett glas vin... Skål!


Outfiten, knöt upp långkjolen med en tofs..  hetare att visa lite ben?



Kommentarer
Postat av: M

SEXY!

2011-05-16 @ 08:21:43
Postat av: Elin

Det säger du..? ;)

2011-05-16 @ 16:34:45
Postat av: Susanna

ohh I like:D

2011-05-20 @ 19:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0