Fika

Suck.. jag vaknade jättetidigt idag, klockan 6!!!! Why!? Det dracks ju ett par öl igår så jag borde ju va trött och sova länge! Tydligen inte.. Kommer säkert bli dödstrött ikväll istället. Jag har visserligen gjort lite saker nu på morgonen, vikt tvätt (tjoho!) och gjort rabarberpaj som jag tänkte ta med mig till tjejerna på jobbet! FAn vad hurtigt.. Snart ska jag träffa Buffy och ta en sväng på stan, hitta nått till brorsan som snart fyller år och mamma på morsdag.


 

Fick uteserveringsabstinens igår och smsade runt som en galning, men ingen kunde.. Kicki kan man däremot lita på, hon och brudarna "fikade" på Mörners och där nästlade jag mig in. Blev introducerad för en ny öl ESB, skitgod men lite farligt hög alkoholhalt.. Känner jag idag... Tack tjejer för en riktigt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0