Darling do not fear what you don´t really know...

Står just nu på jobbet med en espresso och lyssnar på Brett Dennen, vi har lite cdbrist här, har nog lyssnat på den här skivan i tre år.. ha ha! Det som är bra är att jag inte har tröttnat än, man hör alltid nya ord varje gång (lite komplicerade texter till och med för mig som är asgrym på engelska, Ha ha ha), såg nu att han hade kommit ut med en ny skiva, det är nästan så att man måste köpa den och lyssna på i de tre kommande åren...

Fick en liten glad överraskning imorse, fick på mig ett par byxor som jag inte kunnat haft på typ ett år.. Fläsket har bara vält över förut och nu stannar det kvar i byxorna iallafall. Detta tack vare min dentusbreath-diet... Nu undrar ni säkert hur funkar den..? Jo drick en massa dentusbreath, spy, få magsår/magkatarr, må illa så fort du äter och vipps två veckor senare har du gått ner 3-4 kg. Perfekt nu till sommaren.. ;) Tack Dentusgrottan!


Hittade ett par skitgamla skor imorse oxå som jag nog köpte för 4-5 år sen, dom har legat i dvala kan man säga men nu tyckte jag det var dags för dom att komma ut och känna på lite asfalt.. Tror dom uppskattar det, jag gör det iallafall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0