Bröstproblem

Efter en jävligt snabb powernap efter jobbet så var det dags för veckans första träningspass (bodyattack spring hopp och fläng) och med tanke på hur helgen har varit så trodde jag att det skulle bli riktigt kämpigt.. Men fan va lätt det gick... Blev riktigt överaskad att jag inte dog, kräktes eller svimmade. Klarade nästan alla  43 miljoner armhävningar och det är jag riktigt stolt över. 

Jag hade bara ett problem och det va mina bröst, fan va de for omkring trodde nästan att dom skulle ploppa ut  eller att dom körde ett eget träningspass helt i otakt med mig och värst bekvämt var det inte heller.. Nä jag får nog införskaffa en ny sport bh en rejäl sak så dom hålls på plats och det fort för imorn kör vi igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0