Bildlös helg


Då va helgen över igen.. och jag jobbade igen.. Har visserligen gjort andra saker än att bara jobba. I lördags efter jobbet blev det en snabb öl på Mörners med Marie och Kicki, riktigt mysigt! Sen hem och fixa iordning sig för att dra till Jonas och Marie, Jonas fyllde 25 (grattis i efterskott) Det blev dock en annan outfit än den jag hade bestämt mig för, men vi kom i tid ändå. Hade världens otrevligaste taxichaffis som totalt dumförklarade mig flera gånger, jävla surfitta!!

Jag tog inte en ända bild under kvällen så tråkig jag är.. Det var iallafal en skittrevlig fest, blev lite halvt facerapad.. men inte så farligt.. =) Sen drog vi in till stan, direkt till Harrys dansgolv å röjde loss. Marie bjöd på jägerbombs.. mums =p, dom ä så jävla farliga (inte lika som dentusbreaths dock) Detta ledde till att man blev lite mer vimsig än vanligt, ha ha ha!

Jag tog föresten en bild, på min frukost på jobbet igår, en riktig flötfrukost.. Baguette med skagenröra och vit saltgurka och en Pucko eller en Cocio? Tydligen både och?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0