Fredag igen..

Hej och hopp!

Ja då kom äntligen den alltid så efterlängtade fredagen.. Inte för att jag är ledig i helgen men det är ändå skönt med helg, även om man jobbar! Och fredagen är en sån dag då allt är tillåtet... Typ dricka och äta onyttigt, vin, öl, cola, chips, popcorn, godis. You name it, allt är tillåtet! Jag har redan driuckit en cola, mums. Ikväll väntar ungsrostade rotfrukter med ryggbiff och beasås, på det nått/några glas rödvin och säkert en skål popcorn. PÅ tv blir det såklart "på spåret" eller va det final förra fredagen?? Jag såg bara glimtar av det eftersom vi precis hade kommit fram till brudarna i Oslo då! Hoppas inte det är slut iaf!

Just det bilder från Oslo ska läggas upp inom kort! Bland annat en bild jag kallar hemmafrun, där Linda och Örjan är modeller..  Här kommer en teaser på mig när jag går loss på bålen.. typ...



Håll tillgodo och trevlig helg!


=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0