bloggfnatt


Har jag fått bloggfnatt undrar ni? Nej jag har bara inget bättre för mig och tänker såhär att det är lika bra att passa på när man har tid och ork att mata ut så många ointressanta inlägg som möjligt.. och egobilder eftersom jag inte har nått roligare att ta kort på just nu. Ett inlägg blir alltid lite roligare med en bild. Jag vet visserligen inte hur roligt ni tycker det är att se en massa bilder på mig men det får ni helt enkelt ta.

Det är lördag idag och jag är på jobbet, står och funderar på vad man ska göra ikväll. Örjan ska till Royals och se på hockeyn med typ resten av alla grabbar i Linköping, vet inte hur poppis det är om jag tittar in där efter jobbet.. Så blir jag den där jobbiga flickvännen som bara hänger efter, hmm.. Jag vill ju också dricka öl och kolla på hockey. Men har ingen lust att gör det hemma själv. Aja vi får se kanske våldgästar! Ha ha! Jag är lite sugen på en lugn utekväll, det betyder alltså gå ut och dricka fast försöka undvika uttjatade Harrys. Inte för att det behöver betyda en lugn utekväll men när man håller sig någorlunda i skinnet och tar det lite lugnt och går hem ganska tidigt.

Aja vi får se vad som sker!




Kommentarer
Postat av: Malin

Fin bild, du är så himla vaccker!

Kul att du bloggar :)

Jag hade gärna fäljt med på öl och hockey med dig, men jag är ju inte hemåhemma denna helg... Hoppas du får en kanonhelg iallafall. Jag kommer hem onsdag kväll och stannar till lördag ifall du har lust med fika :)

Puss

2011-03-12 @ 13:55:24
Postat av: Elin

Ja jag är absolut på en fika.. =) Hör av digh när du är inne i stan! puss

2011-03-14 @ 09:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0