What if I say I´m not like the others?

.. what if I say I´m not just another one of you plays?



I eftermiddag ger vi oss av mot huvudstaden för att imorn gå på Foo Fighters-konsert. Jag hade ju tänkt att plugga lite låtar men det har gått sådär, har visserligen ganska koll på nya skivan. Jag är ju en sån som tycker om att sjunga med och kunna texterna men nu blev det inte så...=( Kollade upp texten till The pretender som jag tror att jag kan men det kunde jag ju verkligen inte.. Pinsamt!

Har ett annat problem.. Packningsproblem eller rättare sagt klädproblem som vanligt. Vad ska man ha på sig? Vad ska man ha mä sig? Vad ska det bli för väder? Ja du ser, snacka om problem... Nä nu kan jag inte sitta här slösar bort värdefull packningstid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0