Foo Fighters, sthlm

Då va man hemma igen efter Stockholmsresan. Örjan jag å Sara åkte upp på tisdagseftermiddagen dxet blev det obligatoriska stoppet i Nyköpingsbro för en korv. Väl framme i Sthlm började det ösregna.. verkligen ÖSregna, skönt att inte jag körde och vi hade gps för man såg typ bara en meter framför sig. När vi väl hittade fram till lägenheten och Martin så drack vi några öl och tog tunnelbanan till stan (nånstans) tänkte bowla men det va stängt så det blev en uteservering.



Påväg i tunnelbanan fick Örjan svinont i magen så det blev ett stopp på pressbyrån och köpa samarin..


Sara tittar på.. hi hi hi!


Uteservering på nåt torg.. Det ser väldigt allvarligt ut. Det pratades visserligen om alldeles för våldsamma naturfilmer, skidolyckor, bkörnattacker mm






Efter några timmar på stan så blev det pizza på ett ganska skabbigt hak, med skumma människor. Riktigt sjysst pizza dock. Köptes det något då på shoppingrundan? Skor såklart!





Så var det äntligen dags för konsert, de svarta molnen skingrade sig och solen gassade. Vi gick till Stadion och satte oss utanför på en liten gräsplätt..













Jag och Sara funderade tidigare på hur vi skulle lösa kissproblemet, det alla tejejer har med att kissa ute. (Sara hade även jumpsuit på sig.) Som tur vad så kunde min väst användas som skynke så hux flux kunde vi kissa precis vart vi ville... ja nästan!




Öl inhandlades..



Här nånstans tog mina batterier i mobilen slut och glömde kameran hemma=( Men konserten va så jävla grym.. Publiken sjöng med så det blev en stor jävla allsång, så mäktigt! Vi skrek, hoppade, klappade(så jag har träningsvärk) och smuttade whiskey.. Lyckades inte knäppa en ända bild på Foo Fighters, hoppas på att få lite bilder som Martin tog.  Grym kväll, grym konsert!!


Nu börjar jag få lite brådis ska snart iväg på Midsommarfirande..

GLAD MIDSOMMAR!!

Kommentarer
Postat av: Martin

Du ska få bilderna om inte Sara har gett dom redan!

2011-07-26 @ 21:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0