I got another confession to make...


Det har varit en bra vecka för min skosamling. Två par har jag råkat köpt ;) och ett par fick jag igår av tjejerna på jobbet. Det ända som behövs nu är ett par utekvällar så att jag kan få använda dom. De i mitten invigde jag visserligen på mitt födelsedagskalas men de andra två skulle nog vilja komma ut en sväng...

Är egentligen ledig idag men hoppar in några timmar på Newhouse, efter det blir det nog en lunch på stan med Buffy. Försökte lura med henne på måndagsklubben igår men det gick inget bra... hon va trött. Va jävligt sugen och eftersom det va min födelsedag så tyckte jag att det va ok att gå ut på en måndag. Det känns visserligen skönt idag att inte vara bakis. Ska ju på releasen av nya bodyattack-passet ikväll och det hade ju varit tråkigt att missa det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0