sur/trött


Ok jag hatar alla som har varit lediga i helgen!! jag har slavat för puckon som går på stan när det är fint väder! Det har ju visserligen inte varit allt för många... Örjan är på landet till imorn, jag vill mä njuta av solen och grilla och bada! Åhh!! Jag är inte ens ledig imorn, på nationaldagen!

Ligger nu i soffan efter en välbehövlig tupplur och funderar på vad jag ska göra för mat, det lutar åt att faktiskt grilla, dock på en elgrill men ändå. Det ända problemet är att jag verkar ha väldigt svårt att ta mig bort till affären, visste att jag skulle handlat efter jobbet! Åh vad jobbigt allt är.. =)

Kom igen Elin ta tag i det här.


Lördagens sur-outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0