Spontan-picknick

Igår fick jag nog, inga fler eftermiddagar/kvällar i soffan bara för att jag har jobbat och är trött. Så det blev en spontan-picknick nere vid ån med alldeles för mycket mat å endel öl... Å satan vad varmt det va, men det sket man väl i för att citera Susanna på jobbet.


Grillad kyckling, majskolv, vitlöksbröd, tunnbröd med skagenröra, brie, ölkorv, aoli...








Martin vet hur man posar.. eller ska vi säga kliar..?


Är det en strandad val jag skymtar.. nä det va visst jag.. =( Ha ha!


Kommentarer
Postat av: linda mc bajs

ååhhh va mysigt ni har det :) ja vill oxå va meeee!!! blir fler spontanpicknicks i sommar hoppas jag :)

2011-06-09 @ 00:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0