P&L panik

Nu börjar jag bli stressad.. Åker till P&L imornbitti och som vanligt har jag packproblem, vad fan ska man ha med sig? Kommer väl antagligen ha med mig alldeles för mycket grejer, grejer som ändå inte kommer att användas. Såg att det skulle bli regn de två sista dagarna oxå, villket försvårar packandet ytterligare. Hmm.. Önskar mig lite självförtroende såhär på tisdagsförmiddagen så att jag antingen bara skiter i det eller är nöjd, det får bli som det blir. Ja eller hur...

Ps. min nya deo luktar ajaxrengöring, den med amoniak i.. gött! Frågan är om jag inte föredrar att lukta svett istället...

Förlåt för dåligt bloggande föresten, jag kommer antagligen inte va så bra på det de kommande dagarna heller..

=(

Kommentarer
Postat av: Mange

Efter +20 festivaler anser jag mig veta vad som behövs.



Sex dagar på festival kräver max:



- EN T-shirt

- EN tröja

- ETT par Jeans/shorts/badbyxor

- TVÅ kalsonger/trosor

- TVÅ par strumpor

- Tandborste

- Cigg /Snus

- Mer cigg och snus - tar annars slut andra kvällen.

- Mer öl/vin/sprit än vad du tror du klarar motsvarande två veckor.



Absolut inget mer, det kommer du garanterat aldrig använda!

2011-06-28 @ 18:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0