Oturshelg

Det har egentligen varit en bra helg förutom några små missöden.. Allt har med jobbet att göra såklart. I lördags morse så öppnade jag och Laila, jag hade glömt mitt nyckelkort (eller visste inte riktigt vart det va) så jag lånade Lailas när jag skulle lämna min väska i butiken. Dum i huvet som man ä så lägger jag ifrån mig kortet och går ut, samtidigt som jag slänger igen dörren så kommer jag på.. Helvete kortet! Smack! Dörren stängs.. Jävla skit!! Va fan nu får jag springa hem och börja leta efter mitt kort, ringer Örjan och frågar om han kan börja leta tills jag kommer hem. Men då kom jag på att vi har en massa gamla och nya kort på ett ställe, yes det funkade! Puhh.. Laila hade tydligen haft en föraning om att detta skulle hända, sjukt!

Sen flöt dagen på utan att nått konstigt hände, lite irriterande va dock att Örjan glömde att köpa busskort för att han som han erkände kollade på dom snygga volleyboll-tjejerna på torget (som jag kan förstå är ganska distraherande), så jag fick stressa efter jobbet och köpa ett. Buffy och Zacky skulle hämta upp oss vid 17 för skjuts ut till Grebo. Vi drack ett par glas vin på familjen Lantras altan innan vi gick ner till Dentusgrottan. Eller det blev en lite kort sväng förbi Göran (Örjans jobbarkompis) först. Det va jättemycke folk på grottan, det roligaste  under kvällen va alla barn som sprang omkring med ballonger, som skulle föreställa svärd, men i mitt huvud så såg det ut som snoppar. Vet inte om det är mig det är fel på eller om nån annan tänkte på detta. Bäst på scen va Bete noire... och tjejen som dansade på scenen under tiden dom spelade.. Ha ha! Nån som vet vem det va?




Susanna



Snygga Per och tuffa Göran.. ha ha !





På söndagen jobbade jag och det regnade heeeela dagen, hade hellre legat hemma i soffan. Nu hände den andra oturliga saken. Jag skulle springa på toa och snubblade i trappen upp till kontoret och satte mig på nått konstigt sätt på foten och mosade den mellan mig och stentrappen. Ajj!!! Jag kan ju säga att det va längesen jag hade så ont, nästa så att jag började gråta. Det verkar oxå så att jag har slarvat bort mitt örhänge som jag har på bilden ovan.. =( Hoppas att det kommer fram!


Nu väntar två dagars jobb sen åker vi till Sthlm antagligen redan imornkväll för på onsdag är det Foo fighters-konserten. Såg för övrigt att det såg ut att bli ganska varmt och fint väder på onsdag! Hoppas, hoppas, hoppas! Det ska bli så himla kul!! Lite shopping, lite konsert, lite öl med Örjan, Sara och Martin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0