Nationaldag..

Oj oj oj vad trött jag var igår kväll, grillade som jag skrev men sen somnade jag vid 21 och sov på soffan till 24 sen gick jag in och la mig  sängen.. Har sovit riktigt dåligt, svettats som fan! Lyckades ändå sova riktigt länge, gick upp vid 9 för en lite promenad och nu sitter jag här och är sur över att mitt hårmousse är slut, villket betyder att jag måste platta håret idag och det är så jobbigt!! Ha ha! Villka problem man har!! Måste skynda mig också börjar snart jobba.

Man tycker ju att efter denna låååånga jobbhelg så borde jag vara värd lite ledigt, men nej då! Nu väntar 5 dagars hårt slit innan jag får va lite ledig... =(



Jag och Susanna matchar otäckt bra.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0