Lycka

Ok nu kanske ni tror att jag bara shoppar hela tiden och så är det faktiskt inte, jag har bara svårt att hålla mig borta från bra priser. Tog en sväng förbi loppisen/second hand-butiken i hackefors där jag hittade en skitsnygg väska i SKINN för bara 60kr plus en plisserad kjol som jag testade och va hur nära som helst att köpa på Monki igår, dom hade en precis likadan på rea och kostade 200kr och den här gamla trasan kostade bara 32kr... Till och med samma färg!! Jag är så grym!! 



Sen åkte jag och mamma hem och åt en bit mat innan jag åkte till farmor och farfar och tog en fika. Fick lite pengar och det här brevet, började gråta när jag fick det. Våran släkt/familj är inte riktigt dom bästa på att utrycka känslor eller säga att vi älskar varandra. Därför blev jag så rörd när jag läste det. Tyvärr känns det lite som ett avskedsbrev på nåt sätt villket också gjorde mig ledsen... =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0