Lite så vi jobbar..

Yes äntligen ledig!! Jag har dock inte gjort många knop idag. Mamma och jag va och handlade på Ica Signalen inför morgondagen sen tänkte vi åka hem och förbereda lite men det blev inte så mycket med det..





Vi åt sillunch, vi fick båda ont i magen.. Jävla sill!



Efter maten tog vi ett litet vil, väcktes av att nån klev in genom ytterdörren. Det visade sig vare Majken (en granne) som tydligen inte vet vad en ringklocka är..



Mamma klädde upp sig och vi gick (eller tog bilen) till grebovallen där jag hjälpte henne att plocka fram grabbarnas kläder till b-lagsmatchen ikväll.. tungt!



Oj, fick visst med mig en glass hem... Väl hemma "förberedde" vi lite, hackade lök, rev gurka och delade feta.. Jobbigt värre, mamma kryddade på potatissalladen som verkar va ett projekt som sträcker sig över flera dagar (hon började igår). Sen blev det kaffe och glass framför top model repriser innan Örjan kom och hämtade mig.

Nu ska jag piffa mig lite och dricka en välbehövlig öl efter dagens slit!!

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0