It´s my party and I cry if I whant to...


Då äntligen va den här, dagen för mitt födelsedagskalas. Vi åkte ut till Grebo alldeles för tidigt, mamma hade redan fixat allt. Så jag, Örjan och Susanna öppnade första ölen där vid 15 nångång. Vi fixade med lite lekar som skulle ha genomförts efter maten.  Folket dök upp vid 18, grillningen va klar, vi åt. Då kom det det jag väntat på heeela dagen, REGNET! Perfekt timing.. det blev inga lekar men vi hade det ganska bra ändå. Det blev oxå en sväng förbi Dentusgrottan..




Susanna och jag kom fram till at vi blir snyggast när vi försöker va fula!



Örjan skötte grillen..



Efter maten öppnades alla paket.. Plattång, hårvård, vinkaraff, halsband, ring, spel, shortsdress, klocka, blommor.. mmm.


Fick det här kortet.. Man har ju sett det förr, men man kan ju undra varför dom har med en så ful kille? Han gör absolut ingenting för mig.. ha ha!




Clara, Martin och Sara



Erik körde en snabbgenomgång på hur dragspelet fungerar..



Malin va snäll och körde alla ner till grottan, och det är ju inte mer än rätt att den längsta ska ligga i bagaget..



Susanna



Marie och Susanna



Jag smälter in bland trollen..



Örjan och Marie



Erik och jag försöker oss på lite robotdans, tyckte det passade till Irländsk musik...



Tack alla för en skitkul kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0