Free

Godmorgon eller godförmiddag kanske...

Har varit vaken sen 06.20 för att skjutsa Örjan till jobbet så att jag kunde få låna bilen idag, vi hade visserligen tvättid nu på morgonen (kl 7) så jag va ju tvungen att gå upp ändå. Märkte att tvättmedlet va näst intill slut. Sådär kul eftersom hemköp öppnar vid 8. Kunde tvätta lite vitt först sen blev det en promenad runt ån, sprang en bit till och med. Sen förbi och köpa tvättmedel och en massa annat onödigt. Visst är det intressant att läsa om mina tvättproblem..? Nu sitter jag här och väntar på att det ska torka och sen tänkte jag åka ut till Grebo och hälsa på farmor och farfar som ville ge mig en present eftersom jag fyllt år. Hoppas på att solen kommer fram snart så att man kanske kan ligga några timmar i en solstol oxå. Funderar även på att ta en sväng förbi loppisen i hackefors och se om man kan fynda nått snyggt..


Här är min fina balkonglåda. Mamma har planterat jordgubbar =) Hoppas dom får vara ifred från dom satans duvorna som brukar sitta på balkongen och att jag inte lyckas ta död på dom. Båda låter ganska troligt faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0