Fredag

I fredagkväll så bjöds man hem till Sara och hennes mamma.. Det fanns mat över från Joakims student som behövdes ätas upp. Det tackar man ju inte nej till, vinglaset va fullt hela kvällen och när det väl tog slut så bjöds det på Campari eller GT.. Campari är inte min grej.. När Sara och Martin somnade i soffan kände jag och Susse att det kanske va dags att gå hem. Susse kan ju det där med att gå fort, det fick min lilltå känna av dagen efter..










Aj aj.. Vaknade halv 7 på lördagsmorgonen, varför? Ja det kan man ju fråga sig. Gick (bakis) upp och tog en dusch sen la jag mig i soffan och somnade som tur va annars hade jag varit helt död.  Hela förmiddagen gick åt till att vänta på att vi skulle åka ut till Grebo.. Vädret såg ju lovande ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0