Bra början, bra slut..

Gårdagen började bra, jag och Susanna tog en fika på espressohouse..  Ett alkis-par satte sig bredvid oss i skinnfåtöljerna när det fanns typ 100 lediga platser, dom satt där och sluddrade och åt varsin tomat.. Ha ha! Vi flyttade oss ganska fort.. Villket fölk!




Dom här snyggingarna kollade jag på för typ 2 veckor sen på Mango och hade totalt glömt bort dom, behöver ett par vanligt enkla svarta pumps eller behöver och behöver.. VILL HA! Sprang in en sväng på MQ efter jobbet eftersom dom hade börjat rean.. och vad stod där på hyllan och kallade på mig!?? Jag va bara tvungen även om dom är liiite lite för stora, det va ju faktiskt 50% rabbatt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0