Vor er den solen?

I onsdags trodde man ju att det skulle bli sol enligt corren.. Jag, Örjan, Karin och Linda drog ut till Berg riktigt tidigt för att lägga oss och pressa. Men när vi väl kom dit så va det ju ingen sol. Vi åt medhavd frukost, satt och väntade på solen i en timma men sen sket vi i det och gick och spelade minigolf istället.. Örjan vann men jag fick bara 2 slag mer än honom det tycker jag är riktigt bra med tanke på att han faktiskt spelar golf och vet hur man gör.. Linda och jag satte de ända spikarna, så snygga =) Eftersom vädret inte klarade upp så bestämde vi för att åka in till stan och käka lunch. Sen blev det en kort runda i några butiker innan vi drog hem och öppnade första ölen.. Efter några öl och lite piff så gick vi upp till Storan, Petting kom förbi en sväng innan hon skulle till Buffy och klippa sig, efter Storan gick vi till Riva för lite plockmat och öl. Efter det så blev det en sväng till Charken för ytterligare pockmat (det ända man hörde från Linda va "Jag är hungrig"..) Buffy och Petting kom förbi och vi blev kvar på Charken ett bra tag. Vi tänkte egentligen gå vidare men jag blev svintrött och orkade inte.. gäsp. Det hade varit en lång men trevlig dag även fast det inte va nån sol!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0