Kantareller, kantareller, kantareller...

Jisses vad kantareller vi hittade igår! Så himla kul!!! Pessimist som man är så satt jag och sa i bilen att "Det är som ett lotteri och jag vinner ju aldrig" jag menade alltså att vi inte skulle hitta nått alls.. Men när vi hade parkerat bilen och i princip bara klivit ut så hittade vi en hel kasse med skogens guld! Efter nån haltimmas skogspromenad hittade vi ännu mer och efter lite letande från bilen ännu mer. JAG VANN!! (för en gångs skull)

På kvällen kom brudarna och Svensson över och jag och Örjan bjöd på käk! Linda och jag gjorde kantarellsnittar och melondrink och sedan tacogratäng. Kvällen blev som vanligt väligt trevlig och väldigt blöt...


Spot the frog




Töntiga vi är..


Linda fixar fördrinkar


Ganska stor längdskillnad på Sara och Linda.. ha ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0