Svett, svett, svett..

Jag lovar jag svettas ihjäl för tillfället.. Va ju hemma från jobbet igår och låg mest och hostade och kollade på tv och en massa dåliga filmer. Säger bara Jessica Simpson i Dukes of Hazzard.. Fyyyy fan villken kropp... Den skulle man ju vilja ha, i två bemärkelser.. Villka jävla ben, helt stört!



Jag hoppas att min dag hemma gjorde någonting men jag vet inte om jag känner mig bättre faktiskt.. Sitter fortfarande och svettas, hostar och snyter mig på löpande band.. Har sån jävla träningsvärk i rygg och mage efter allt hostande. Jag måste bli frisk till imorn, vägrar att va sjuk i helgen. Min första helg hemma på flera veckor. Plus att Oslo-brudarna kommer hem och Sara har tydligen ett par nya "fest"-shorts som hon vill använda! Ha ha ha! Så då funkar det ju inte att jag är sjuk, Sara måste ju få använda sina shorts.. 

För att citera.. Efter att ha frågat om helgen blir lugn eftersom jag är sjuk och jag svarar absolut nej.. jag ska bli frisk så skrev Sara såhär..

"Wii bra! För jag har nya shorts och det ska bli fint väder och Linda och Karin är ju hemma!"

Ha ha ha!

Fan vad jag svettas, nähä dags att fixa iordning sig och gå till jobbet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0