Sjuk igen...

Vad i helvete!? Är det verkligen lagligt att vara sjuk så här ofta och länge? Nu är det visserligen inte samma som innan. Nu slipper jag förkylningen och slemhostan men nu har jag halsmandlar i storlek som tennisbollar och 39 graders feber.. två tummar upp! Jag har lite svårt att bestämma mig för villket jag tycker är värst men de ligger nog ganska lika..Tre veckorshostan var ju förjävlig men nu gör halsen skitont så fort jag ska svälja nåt. 50/50!
Härligt att detta inträffar på semestern oxå och på de två dagarna som det varit bäst väder på på över en vecka. Perfekt!! Nä jag är inte bitter!!

Hyrde lite filmer förut som jag legat och kollat på nu samtidigt som jag har svettats floder. Easy A och Love & other drug.. Riktigt bra båda två, roliga och lätta.. och mycket naket i den ena och det är ju alltid trevligt! Käkade en fryst lasange från Dafgårds, Karins lasange som jag älskar men kommer nog aldrig mer äta den. Jag hittade nämligen något riktigt äckligt i den eller i min mun rättare sagt! Det ser kanske ut som penne pasta men det kan jag lova att det inte är, det måste va nån del av djuret som köttfärsen gjordes av ..... KRÄKS!!




Krya på mig!


Kommentarer
Postat av: Thina - Gott weiß ich will kein Engel sein

Aeeh, fy fan vad vidrigt!!!!

2011-07-26 @ 17:31:46
URL: http://tejjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0