Peace & Love 2011





Punk-bussen avgick tidigt på morgonen och naturligtvis så kände jag att en förkylning var påväg.. Resan va skakig pch en aning obekväm pga att det saknades nackstöd.. att försöka sova var en omöjlighet.


Phalén och Martin
Väl framme njöt vi av öl och sol medans jag, Buffy å Nicke väntade på våran skjuts till Falun..


Träffade Arne och Linda, mjukstartade med att se ett Australiensiskt band som hette Sick puppies innan Kings of Leon körde igång. Jag hade bara lust att somna stående, inget höjdarband live måste jag säga. Gäsp...



Buffy och jag på promenad genom Falun (snacka om turist-bild) nästa morgon från övernattningslägenheten till Tommys lägenhet. Vi passade på att fynda lite rea och svettas lite..


Efter en tripp till systemet, en rejäl kortning av Nicklas hår och en välbehövlig dusch så var det dags för lunch... och shots...





Träffade en massa trevliga människor bla dessa två brudar från Jönköping..

Torsdagen va min stora dag.. Alla band jag ville se spelade denna dag, Mustasch, 30 seconds to Mars och Volbeat.. Tyvärr så såg jag bara ett av dessa tre. 30 seconds to Mars och dom va ju visserligen dom viktigaste. Mustasch spelade typiskt nog samtidigt och när Volbeat spelade råkade vi vara fast i ett öltält. Hörde dom visserligen. Såg oxå Veronica Maggio tidigt på eftermiddagen oc hon va grym..

Se sexiga ut.... ha ha ha! Tommy och Buffy



Jag och Nicklas


Ångrar så himla mycket att jag inte stod längre fram på 30 second to Mars, blev ganska utittad där bak jag stod och öste järnet själv.. (Linda å Buffy stod på tryggt avstånd) plus att det hade vart grymt att få komma upp på scenen och ta en liten närmare titt på Jared Leto.


På Mando Diao hamnade vi ganska långt fram..


Linda lite sjuk.. ha ha ha!



Tommy och Arne.. kanske diskuterar bananer.. =)


Hamnade på för/efterfest hos resekamraterna..




Håkan Hellström va skitbra, sista konserten va ett faktum... Ville inte att sista dagen skulle ta slut!


Efter långa bilköer påväg hem så small något till i motorn och vit rök började bolma ur den. Alla blev panikslagna och slängde sig ur bilen..


Villken tur att det var ett gäng bilintresserade människor (inte). Vi fick hjälp av en gubbe som konstaterade att slangen till kylaren som gått sönder. Vi tog oss de sista metrarna till en bensinmack där det fanns en semesterstängd verkstad.. SOM DET VA FOLK I.. Snacka om att ha flyt för killen på verkstaden bytte ut slangen och vi kunde se oss av igen.. Vi blev visserligen väldigt sena hem men vi kom ju hem iallafall..


Samanfattning: Asgrymma dagar, träffade en massa roliga människor, det ända som förstörde va att jag blev sjuk kunde inte riktigt släppa loss som jag hade önskat.. men nästa år..

Det finns så himla mycke mer att berätta om men det går inte att få mä allt kul som hände.. =( Host host

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0