Lördag


Vaknade upp på lördagen, ganska frisk.. Ok kände mig sådär, men bestämde mig ändå för att följa med Sara ut till stugan som hennes mamma var husvakt till ute i Sturefors. Där satt vi och solade, snackade skit och jag hostade.. ha ha! och som vi snubblade på den där jävla altanen, det var som ett steg ner längs med hela altanen ner till den "stora" delen..  Marie snubblade två gånger varav en gång med en tallrik korv i handen, tror jag gjorde det fyra gånger och Sara två gånger.. Fy fan vad vi skrattade, alla visste ju om den men ändå så snubblade vi.


Det blev en liten vandring ner till ån, tror det var stångån som låg alldeles bredvid. På bilden kastas det nycklar för Sara skulle gå och hämta gummistövlar för att hon inte ville bränna sig på brännässlorna.. Det sket ju jag och Marie i. Tyvärr så blev det inget dopp eftersom bryggan höll på att renoveras. Men det kanske bara va bra för min del.. Vi åkte hem runt 15 så att man kunde chilla ett tag innan det var dags för fest. Jag mådde sådär när jag kom hem. Överhettad av solen plus lite feber på det, somnade nån halvtimma tog en dusch på en halvtimma, proppade i mig ett par alvedon så va man fit for fight igen.


Stökigt man har det hemma då, har inte plockat iordning mina grejer från P&L än, men så har jag ju faktiskt varit sjuk. Promenaden till Sara var skitjobbig, fick andningsproblem och skav mellan benen.. ha ha! och då menar jag alltså på benen, mellan benen.. jobbigt! Vi satt på Saras balkong hela kvällen och hade det verkligen skit kul! Sen drog vi in till stan och Charken och Harrys. Det blev en ganska tidig hemgång men det gjorde ingenting. det blev ändå den roligaste utekvällen på länge!


Bobban, Katja, Sara och Sara


Clara, Linda och jag


Väldigt mörk bild, men kolla va liten Linda ser ut! Hon ser ut som ett litet barn.. (Notera även att både jag och Buffy hostar ikapp)


Marie och Sara


Vilka grova armar...


Träffade på brorsan och gänget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0