Elin rödöga..

Ja som om det inte var nog med hosta, snorig näsa och huvudont för 14de dagen i rad så har jag nu dragit på mig röda ögon.. Jag är alltså helt rödsprängd i ögonen och ser antingen ut som om jag har gråtit en hel dag eller supit och inte sovit nåt på ett par dag.. Nu stämmer ju inget av dessa. men vet inte riktigt vad det kan vara, fick tag på nån ögonsalva på apoteket som man ska "smörja" in i ögonen. Jag blev skitöverraskad när jag skulle ta det första gången, salvan var GUL! Det såg ut som om jag hade senap i ögat! Ha ha! Aja får hoppas att det hjälper iallafall slipper gå runt å se sliten ut.


Igår kväll efter jobbet så skyndade jag, Örjan, Susse och Karin ut till Adelsnäs för att kolla på Tre o comp.. Det var jättebra! Synd att man inte kunde ha kommit tidigare bara och haft med sig en lite picknick-korg, snacka om att det är vackert där ute..




Ha ha, fotografen säger något i stil med "se ut som ni har det roligt och se glada ut".. och detta blev resultatet!


Nä nu ska jag gå och smeta senap i ögat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0