Stranden

Just nu längtar jag nått fruktansvärt till att få ligga på en varm och solig strand.. Jag längtar efter att få känna solen på den bruna ryggen, det gör inget om jag bränner mig. Känna doften av bränd hud, ha ha! Tänk att få öppna kylväska och plocka upp en iskall öl.. Mums.. Vad jag längtar.. Och att sen på kvällen dra på sig en kjol och ett par snygga klacka och visa upp sina brunbrända ben på någon solig uteservering tillsammans med vänner.




Jag längtar efter att åka till landet, sitta på bryggan med Örjan och snacka skit och dricka vin. Grilla vid stugan, fläskkaré potatis och bearnaissås.. Mmm.. Vakna upp dagen efter och sätta sig ute i solen och äta frukost, åka ut med båten, fiska, sola, läsa en bra bok.. Åhh vad jag längtar!





Äta, dricka och bara vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0