Dagboken 5/9 1997

Hej! Imorgon ska Linda, Sara.L och Sara.P åka till stan och gå på bio. Dom är så taskiga och inte låter mig följa med. Jag önskar jag drömmer nått bra inatt. Idag har några tjejer sminkat sig, jag var en av dom det var kul. Fast Jenny i 6an höll på att prata och fråga så himla myckey såhär "har ni smink på er?" Sara.L och dom ska sova över hos Sara.L efter bion. Jag skulle vilja vara med på På rymmen med Sabbe. Det skulle bli kul. Imorgon kommer jag inte ha nått att göra. Dom är dåliga kompisar för Sara.L och Linda är ju mina bästisar så dom borde egentligen fråga mig om jag ville följa med. Det var som i torsdags när Sara, Sara och Linda va och jag fick vänta på taxin i nästan en timma.. usch!!





Kommentar, nutid.
Ha ha ! Jag dör.. Vad taskigt. Men jag kan väl tänka mig att jag var lika taskig mot nån annan. Fortfarande bästisar dock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0