Trött

Vad har det varit för fel på mig den här veckan! Jag har knappt kommit upp på morgnarna och har inte kunnat sova på kvällarna, veckan måste ha blivit helt sne.... ha ha! Jag har gått och lagt mig försent och sovit för länge, det blir en ond cirkel. Idag fick jag be Örjan att ringa och väcka mig så idag kom jag upp vid kl. 9 iallafall. Ganska godkänt ändå men jag ville absolut inte gå upp, tog en lång varm dusch för att vakna till och nu efter frukost och tidningsläsning så hamnade jag framför datorn istället för att göra nån nytta som vika tvätt, sortera strumpor, städa i största allmänhet, byta sängkläder, ja listan kan göras lång. Om jag börjar nu så borde jag ju hinna med några av de sakerna jag räknade upp innan jag börjar jobbet.. Ja ja vi får se!

Bye!

Kommentarer
Postat av: sofie

tror alla är allmänt trötta nu. jag får inte nåt gjort här hemma häller om det är någon tröst. :)

2011-12-22 @ 15:58:50
URL: http://dalhammer.blogg.se/
Postat av: Malin

Vissa dagar bara flyter iväg fast man tänkt göra massor av vettiga och nyttiga saker. Kanske man måste låta sig själv få flyta omkring lite...?



Sen är det ju djävulskt tråkigt att vika tvätt ;)



Jobbar du imorrn?? Jag kommer nog förbi isf - tänkte visa upp mina fynd-stövlar...hahaha.



puss

2011-12-22 @ 20:43:47
URL: http://mmorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0