Tråkigt men så är det..

Hej! Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen senaste veckorna.. =( Inte orkat, orkar inte riktigt nu heller men vad fan! Har hållt på att fixa en massa hemma, först installerades 50-tals bokhyllan och nu har vi köpt en sko-möbel till hallen som man kan gömma alla skor i. Vi har alltså tagit ner våran gamla fula jackhängare (som det inte gick att hänga jackor på ändå) och hatthylla. Det var på tiden kan jag säga,  får lägga upp en bild när det är klart! Allt ser så mycket mer städat ut.. Det kan ju visserligen bero på att nu står det inte 20 par skor innanför dörren.

Ska jobba på Newhouse tors-lör, perfekt att cd-spelaren gick sönder nyss.. Vi får se om jag kan fixa den, kan inte läsa skivorna.... Jag började tröttna lite på Micheal Bublés julskiva och tänkte byta till Jill Johnssons, det va tydligen inte så smart för nu funkar ingen av dom =( Jävla Jill Johnsson!

Längtar så himla mycket till lördag och jul-festen med jobbet!! Det  kommer bli så himla kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0