Äntligen fredag

Härligt med fredag och speciellt härligt att vara ledig! Och vad brukar jag göra på lediga fredar då? Jo gå på Ikano med mamma.. Alltid! Hittade en massa fina och bra grejer. Mamma va gullig och betalade lite, ett par vida kostymbyxor och en stickad tröja/klänning på H&M. Till kostymbyxorna fanns en väst också som jag provade men inte köpte, kanske får bli en annan dag! Det blev iallafall assnyggt ihop! Kände mig så lång och smal men det är ju säkert speglarna.. Det är speglarna! Hittade också en stooor stickad halsduk i en massa olika snygga höstfärger, en ny BH (behövdes verkligen). Det va så längesen jag köpte en ny så att jag hade glömt bort vad jag hade för storlek, villket är illa! Sen fick det bli en julstjärna och en amaryllis för att få lite julkänsla här hemma! Man kanske borde sätta upp alla adventsljusstakar snart oxå..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0