Mustasch


Så äntligen kom fredagen... Jag jobbade till 19 så det var bara att rusa hem slänga på mig nått snyggt, svepa en öl och sen dra till konsert och kongress. Väl framme så begav sig jag och Örjan direkt till baren där vi trängdes och svettade med en massa karlar som alla skulle köpa öl samtidigt typiskt. Vi passade på att ta två öl var för att slippa ännu en tripp till baren. Vi stod och hängde vid ett bord och kollade på alldels för överförfriskade män som antagligen börjat grunda direkt efter jobbet.. Så roligt!

Konserten började och jag hamnade naturligtvis bakom den ända personen på hela Garden som va 2 meter lång, hej nackspärr. Som tur va så va det inte allt för trångt så vi kunde flytta på oss. Grabbarna va asgrymma som vanligt det ända jag kunde önska va en liten paus (kiss/rökpaus) Jag tyckte att vi skulle vänta till en mindre bra låt kom så vi kunde springa på toa, villket vi gjorde. Men det tog tydligen lite för lång tid så att när vi kom tillbaka så hade dom redan börjat spela min absoluta favvolåt, "I hunt alone". Jävla skit, typiskt!

Jag hade ju tänkt att köpa skivan och kanske få den signerad men vi tänkte att vi skulle kissa igen röka och kanske ta en öl innan. Men sen hittade vi aldrig signeringsbordet, det hade dom gömt inne i garden bakom trappan. Villket vi märkte när grabbarna var klara och gick, kvällens andra jävla skit! Efter ett par jack och coke tog vi en sväng förbi Mörners för ytterligare en öl, plus att jag va tvungen att vila mina stackars fossingar =) Men det blev bara en innan vi gick hem och däckade i sängen..

Helt underbar kväll!



Fick inte direkt några kanon-bilder, men det fick funka ändå. Skitkamera!


Snygging-Örjan



Fågel i örat!


Lite smått packad, posande och med en fruktansvärd smärta i fötterna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0