Skylten

Igårkväll var jag, mamma och pappa på Skylten och kollade när brorsan spelade i semifinalen av rockkkarusellen.. Dom va asgrymma men gick tyvärr inte vidare till finalen, villket jag tyckte va helt sjukt men å andra sidan så är nog jag lite halvt partisk..


Event Horizon

Jag va ledig hela dagen igår.. Så skönt, jag städade lite hemma sen gick jag och Buffy en lång sväng på stan eller kanske ska säga en lång sväng på Bik Bok som hade 50% på hela butiken. Där köpte jag 4 par byxor och ett skärp.. Billigt kan jag lova.. Sen blev det även en tisha från Gina. De utsvängda jeansen och de vita shortsen köpte jag i tisdags på H&M.. Nu kan jag ju inte klaga på att jag inte har några byxor iallafall!! =) Gött!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0