Landet

I fredags kväll åkte Örjan och jag ner till landet för att träffa Örjans mamma och syster med familj. Det blir trevligt som vanligt och som alltid är man i konstant matkoma.. Så här så lördagen ut, vaknade och åt frukost, tog en promenad till sjön gick hem och fikade, jobbade lite ute (jag krattade löv så fort jag kunde för att sen kunna sitta mot boden och sola) efter det blev det grillning, sen tog jag en dusch och började fixa iordning mig för kvällens kalas hos Susse och under tiden så fikade vi...






Jag hade lite för lite kläder med mig och hittade Örjans gamla bomberjacka, skit snygg men håller typ på att falla isär. Jenny (Örjans syster) Tyckte att jag såg ut som problemungdomarna som hon jobbar med.. Stämmer nog..


Mamma Irene, Örjan och Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0