Jag undrar jag...

Ja jag undrar om Örjan kommer ihåg att vi firar 4 års dag imorn? Ha ha! Antagligen inte eftersom jag kom på det imorse. Jag påminde honom för några veckor sen och undrade vad vi skulle hitta på men det har säkert försvunnit ur hans huvud för längesen. Det känns ju visserligen inte superviktigt att vi gör nått men det vore trevligt om han kom ihåg det. Men man ska väl inte hoppas på för mycket han är ju ändå man..

Jag ber om ursäkt lite för bristen av bilder på bloggen men jag har inte riktigt kommit in i det ordentligt än plus att jag inte riktigt har haft tidm mem det kommer jag lovar!


Nä nu funderar jag på att svepa några esspreso och mosa i mig ett par chokladbitar så att jag varknar ur min 2 dagarskoma... Piggna till nu Elin, piggna till..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0